ЖАЛБЕНИ МЕХАНИЗАМ
за Пројекат “Чиста енергија и енергетска ефикасност за грађане у Србији”
Шта се подразумева под жалбом у овом пројекту?
Жалбом се сматрају: захтеви за достављањем додатних информација и појашњења, приговори, притужбе, коментари и сугестије и други облици изражавања различитих примедби на неку од пројектних активности током имплементације пројектних активности на спровођењу мера енергетске ефикасности у домаћинствима у Србији, у локалним самоуправама које су обухваћене Пројектом.
Шта је сврха подношења жалбе?
Пројекат је осмишљен да унапреди енергетску ефикасност у домаћинствима у Србији. Током имплементације предузимају се мере које треба да спрече негативан утицај на животну средину и социјално окружење. Сврха подношења жалбе је да предупреди или реши било какве негативне еколошке и друштвене последице Пројекта на које се скрене пажња путем појединачних жалби.
Шта је жалбени механизам на овом пројекту?
Све активности које ће се успоставити на нивоу пројекта, а које обезбеђују управљање жалбама. Омогућава анализу примљених жалби са циљем усмеравања будућих активности на имплементацији пројекта и ангажовању заинтересованих страна ради постизања бољих укупних резултата.
Ко може поднети жалбу?
Сваки појединац, група или организација на које пројекат утиче или је заинтересован за пројекат.
Служба за пријем жалби:
Број телефона: 030/ 581-217, 581-140 локал 1128
Локални менаџер за жалбе: Снежана Зечевић
Е-пошта: ( snezana.zecevic@oumajdanpek.rs, privreda@opstinamajdanpek.rs )
Designed & Developed by SoftArt
Copyright © 2021 Општина Мајданпек. Sva prava zadržana